zaterdag 14 april 2012

10 april 2012


Gelukkig geen zwembad
Dit is het verhaaltje  van 10 April maar helaas ben ik bang dat jullie alles te gelijk krijgen want hier werkt dus nu ook de laptop niet meer daarop konden we met veel  vertraging en op z,n Hollands gezegd met veel gevloek  het toch versturen. We hebben aan Angelique gevraagd of ze een berichtje over de problemen op het blog wou zetten en dat heeft ze gedaan,  dus bij deze alsnog sorry want we willen het blog gewoon door laten gaan.

Dus over 10 April kan ik alleen maar vertellen dat het zeer slecht weer was , maar later in de middag  werd het  beter en kon  Jan  toch nog draadjes spannen  daarvoor moest hij wel hele gleuven  graven want het terrein is niet helemaal vlak het loopt af maar dat is gelukt.

11 April 2012

Vannacht dachten we dat we een zwembad zouden aantreffen met al die gaten en gleuven zo hard had het geregend maar ik ben vergeten om te kijken . Jan was al om 7.30 naar Deventer voor een klusje en je snapt  dan blijf ik echt nog niet op daarna was ik het vergeten.

Toen Jan om 1800  thuis kwam is hij  gaan kijken en was er geen water meer na het eten was er een konijntje op ons terras helaas heb ik hem niet op de foto gekregen  hij was me net te snel af.

12 April 2012

Dat was een boom
Het regent  en hoost nog steeds dus het word een klein beetje  want we zijn nog steeds bezig met de poeren maar het zijn de laatste 8. Ik zou zo graag vertellen over de vloer de muren enz.enz. dan zie je ten minste wat . Maar dat komt nog wel .

Daar gaat de rest van de boom
Er was vandaag wel wat leuks ze hebben namelijk de stronk van de boom weggehaald dat was leuk om te zien kijk zelf. Ondanks de regenbuien zijn we toch met de bekisting klaar gekomen . Dus morgen nog beton storten dan is fase 1 af.

 13 April 2012

Ondanks dat het vrijdag de 13e is was het voor ons Jippie eigenlijk 2 keer Jipie want heel voorzichtig , het internet werkt weer heel  langzaam maar toch, ik hoop dat hij het blijft doen tot ik mijn verhaaltjes heb kunnen door sturen maar de tweede Jippie is veel belangrijker  want de eerste fase is afgerond we hebben alle poeren er in zitten vanmiddag om 13.15 was de laatste poer klaar.
Nog meer wegzagen
Dat was een heel mooi moment , want toen hadden we het eigenlijk wel gehad voor dat moment.
En dit is het resultaat
Deze jongen moet het gaan doen
Want  weet je wel wat een schep beton weegt? Ik had het voor vandaag helemaal gehad maar na het eten wilde Jan toch aan fase twee beginnen . En dat is de riolering maar we weten wel ongeveer waar het moet liggen  want we hebben niet 1 maar 3 plekken maar Jan heeft in ieder geval het begin punt gevonden.

En zo wordt een stronk weggehaald
Morgen en zondag zal ik niets nieuws te melden hebben want morgen gaat Jan een buurman helpen en zondag is het een rustdag, dus dat is voor mij nog een keer Jippie dan heb ik twee rustdagen.(geintje ik vind het ook heel leuk om te doen alleen mijn lijf zegt eerder nee,) dus helaas ga ik dan maar weer handwerken.








En dit is wat er van overblijft

Even het riool opzoeken

1 opmerking:

  1. Na het weekend 14-15 april nieuwe kansen met hopenlijk zonnig weer.
    Ga vooral zo door Jan en Riek; aan jullie inzet zal hert in ieder geval niet liggen!

    Lang leve de Tullamore Dew en de 3 liter kartonnen!!
    Willem/Lieke

    BeantwoordenVerwijderen