dinsdag 17 april 2012

16 april 2012


Wat zal deze week ons brengen, kunnen we zaterdag zeggen we zijn een stuk verder gekomen?
De dag zijn we begonnen  met naar het bouwbedrijf  te gaan waar we alles tot nog toe besteld hebben. We gingen vragen wanneer het hout geleverd werd.  Nou toen had ik zo iets ik ga weer terug in bed en wordt op een ander tijdstip wakker. Want er was iets verkeerds gegaan  het hout was nog niet besteld en de normale levertijd is 2 a 3 weken. Zie je het voor je we zijn zo ver en dan moeten we nog zo,n tijd wachten.

Ik kan jullie vertellen dat die meneer die op het moment van de order ( meer bezig was met zijn vakantie die s,middags zou beginnen) niet erg blij was met onze reactie. Maar daar kun je kort en lang over praten  dat lost niets op . Dus maar opnieuw opdracht   gegeven voor een bestelling.
We kunnen nog wel een paar  dagen  voort maar geen 2 a 3 weken. Dus je snapt toen we in de auto onderweg naar huis we geen vrolijke liedjes  aan het zingen waren.

Ik kan jullie niet uitleggen hoe wij er de P in hadden. Toen we weer hier waren hebben we eerst maar een bak koffie genomen zonder al te veel woorden want we waren echt behoorlijk gefrustreerd.
Toen zijn we toch maar aan de gang gegaan en uiteindelijk voelden we ons wat  beter. Na een paar uur ging het helemaal beter want die man van het bedrijf  belde dat hij het had  geregeld en dat we  op woensdag of donderdag toch ons hout krijgen ik wil niet eens weten hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen .

Nu heb ik alleen een vraag aan jullie  hou je vingers gekruist   a.u.b. Toen we dat gehoord hadden klaarde voor ons de lucht op en zijn we verder gegaan met de wortels van de boom  die volgens ons steeds dikker worden  maar zoals jullie weten laten we ons daar door niet uit het veld slaan  We zijn met de geul voor het riool al een aardig eind op weg.

1 opmerking:

  1. Tja,het kan niet altijd van een leien dakje gaan maar gelukkig gaat het dus toch goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen