zondag 25 maart 2012


Vandaag valt er niet veel te melden, we hebben alleen de telefoon kabel op gegraven zodat we werk kunnen maken van een vaste telefoon verbinding en internet.

Daarom wil ik jullie even voorstellen aan mijn nieuwe vriendje.

Is hij niet lief?

Toen we hier aan kwamen heb ik de voederbak gevuld met heerlijke zaadjes.

En ja hoor, de volgende dag zat hij heerlijk te eten eerst nog wel een beetje schuw,maar na een paar dagen bleef hij gewoon zitten eten ook  al stonden of zaten wij op nog geen meter afstand. Dus toen zei ik tegen hem tweet tweet  (dat betekend wil je mijn vriendje zijn ) en hij tweette terug  dus ik dacht dat is oke.

Nou mooie niet hoor hij komt  alleen maar voor het eten. Want wat gebeurd er de laatste dagen? Hij komt nog altijd, maar hij neemt een vrouwtje mee dus hij heeft gewoon  een ander vriendinnetjeHuilende emoticonHuilende emoticon(snif snif)

Maar ik heb  het hem  vergeven als hij alleen maar zorgt dat er van de zomer nog meer vogeltjes uit de voerbak komen eten . Het is me nog niet gelukt om zijn vriendinnetje op de foto te krijgen. Maar dat gaat ook nog  wel lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten