donderdag 29 maart 2012

Vanmorgen maakte Jan me om 8 uur wakker, toen dacht  ik "Oh heerlijk, ik hoef vandaag niet zoveel dus ik kan lekker handwerken".
We moesten alleen met z'n tweeen achter de vaste telefoon en het internet aan. Dat was met een uurtje geregeld, niet dat we het al hebben maar  het is ingang gezet.

Toen we weer thuis waren lekker koffie gezet, daarna zou Jan de bekisting gaan maken voor de beton palen. Ik moest nog naar de verzekering en de bank.
Tijdens de koffie kregen we te horen dat s,middags de boom er uit gehaald werd.

Dus ik als de duvel naar de verzekering en de bank. Ik ben nog geen half uur weggeweest en ik kom terug zit potverdorie die man al hoog in de boom.

 
Maar Jan was zo slim om het fototoestel mee te nemen dus hij had al een paar foto's genomen .
En toen ik terug kwam nam ik het over, hoe dat allemaal ging zie je op een paar foto's, het ging zeer snel. Dus voor onze middag boterham was hij weg.


Toen wilde Jan gelijk de bouwtent opzetten.

Daar hebben we veel bij gelachen met Lieke en Linda die op een gegeven moment kwamen helpen.

Maar uiteindelijk heb ik geen steek gehandwerkt, en we hebben besloten dat ik niet echt ga koken dus het wordt een boterham met gebakken ei.

Het is nu half zeven en Jan is nog niet binnen.

Morgen komt het spul om beton te maken, daar kan ik toch niet bij helpen. Dus wie weet kan ik morgen een paar steekjes doen.

1 opmerking: